CtrlZ.blogg.se

Politisk. Personlig. Meningslös?

15 April.

Kategori: Allmänt

KL 00.22. 15 april 2014

Jag är född i ett tidigt åttiotal då internet inte fanns. Den här bloggen får gärna bli läst men jag lovar ingen läsupplevelse. Den här bloggen är dessutom enkelt designad. Inga jävla bilder eller nått sånt skit. Jag vill bara lämna något personligt i "the cloud" innan jag dör.   

Internet fanns ju som sagt inte när jag växte upp. Ibland tänker jag på det, hur jobbigt det hade varit att göra saker om internet inte fanns. Idag sökte jag till 17 högskoleutbildningar. Hade inte internet funnits hade jag suttit med 17 kuvert, kopierade betygsdokument (säkert 100 st), frimärken (för typ 100 spänn!) och en massa adresser som jag var tvungen att skriva ner (med penna då alltså!) och sen hade jag säkert skrivit fel på nått jävla kuvert och sen hade jag inte haft några fler å då hade jag varit tvungen att springa ner på stan och köpa fler för det är ju sista ansökningsdagen idag! (15 april). 

Men internet finns! Vilket gjorde prociduren bajsenkel, det tog mig  15 minuter på sin höjd.

Allt är i ”the cloud”, så även nu denna blogg. Därmed är mitt första inlägg klart.  

Over and out.

Kommentera inlägget här: